7021181702 |
PNL/Coaching en acció |
2015-2016 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
5/11/2015 - 3/12/2015 (15 hores) de 18:00h a 20:00h |
|
CRP del Baix Camp |
|
Figueres, s/n (Reus)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Camp
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La PNL és la disciplina que estudia com les persones perceben el món, com ens el representem mentalment i com, a partir d'aquesta representació,
ens relacionem amb nosaltres mateixos i amb el nostre entorn. En general, el Coaching és un procés per ajudar a altres persones a utilitzar al màxim les seves pròpies habilitats.
la finalitat d'aquesta activitat és aportar experiències de referència que serveixin per aconseguir els canvis desitjats de forma ecològica.
|
| |
Objectius |
Adquirir coneixement general de les diferents metodologies.
Aplicar estratègies i tècniques Coaching amb PNL al nostre dia a dia tant en la vida personal com laboral.
|
| |
Continguts |
PNL/Coaching
Expansió que engloba aspectes cognitius i somàtics i les dinàmiques del sistema (camp o entorn).
Fonaments i pressupòsits.
Sistemes representatius VAC.
Comunicació i estils comunicatius.
Intencions positives RAP i ecologia de vida.
Estratègies de comunicació i aprenentatge.
Creences potenciadores i creences limitadores.
|
| |
Avaluació |
Tot el contingut del taller va adreçat al professorat tant com a individu, com a professional i per tant aplicable a l'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Obert al conjunt del professorat.
|
| |
E-mail |
e3990102@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
05/11/2015 |
1800 |
2000 |
Sessió 2 |
dijous |
12/11/2015 |
1800 |
2000 |
Sessió 3 |
dijous |
19/11/2015 |
1800 |
2000 |
Sessió 4 |
dijous |
26/11/2015 |
1800 |
2000 |
Sessió 5 |
dijous |
03/12/2015 |
1800 |
2000 |
|
| |